perjantai 15. huhtikuuta 2011

Maailma(ni)loppu

En vieläkään voi uskoa todeksi, mutta kännykkäni simahti eilen.. Kuulin että sain viestin ja kun meinasin lukea sen kännykkä ei herännytkään. Minulla on siis luurina iPhonen vanhempi malli.
Nyt yön yli nukuttuani olen tajunnut kuinka riippuvainen olen kyseisestä kännykästä. Siitä luen kaikki saapuneet sähköpostit ja vastaankin kännykällä koska tietokoneeni sähköpostiohjelmassa on lähettämisessä ollut jo pitkään ongelma. Tarkistan aina pari kertaa päivän mittaan koulun ilmoitustaulun netissä jos on tullut vaikka tunteihin muutoksia. Ja jos on tylsää luen ajankuluksi blogeja ja uutiset iltasanomien ja iltalehden nettisivuilta.


Eikä tämä kännykän simahtaminen osunut tietenkään minun tuurillani parhaaseen päivään, olen lähdössä tänään laivalle. Yli kaksi vuotta iPhoneni on toiminut moitteettomasti ilman ongelman ongelmaa ja nyt meni kokonaan vintti pimeäksi kerralla.
Tänään marssin heti kymmeneltä liikkeeseen, josta se on ostettu.



Jotain piristystä tähän aamuun; meille tuli lisää pääsiäistä. Mukavaa kun voi taas kotia laittaa kauniiksi eikä remonttipöly enää uhkaa.


Aurinkoista viikonloppua! Ei tekisi lainkaan mieli lähteä laivalle, kun voisi vaikka tehdä pihahommia ja muutenkin ulkoilla. Nytkin paistaa ulkona aurinko niin pirteästi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti